De Paarse Keizerin is een zinnenprikkelend, stijlvol online platform. Waar erotiek samengaat met liefdevolle aandacht en samen genieten. Eigenaar Wendy: “Gaby heeft een nieuw website ontwerp gemaakt, op basis van mobile-first. Die past als een handschoen. En heeft ons nieuwe inspiratie gegeven om alle andere communicatieuitingen op te frissen en te actualiseren.”
Webdesign met ‘mobile first’
De Paarse Keizerin staat voor ‘Een leven lang liefhebben’. Als je de website van de Paarse Keizerin bezoekt, weet je meteen waarom deze zo populair is. Onder andere omdat de site door bezoekers als ‘stijlvol’ en ‘betrouwbaar’ wordt ervaren. Toch was de wens om na een aantal jaren de felroze steunkleur te vervangen voor een passender tint. Ook het webdesign, met name van de mobiele versie, had een nieuwe look nodig.
Sprankelend design
Vanzelfsprekend bleef de donkerpaarse kleur behouden in de huisstijl. Daarnaast koos ik voor een goudgroene steunkleur. Zodat het sprankelende karakter van het merk beter tot z’n recht zou komen. Dat pakte mooi uit. Wendy: “Gaby heeft voor de juiste look & feel gezorgd en zorgt daar nog steeds voor. Die uitstraling is van essentieel belang voor De Paarse Keizerin. Daarmee hebben we een unieke positie in Nederland en België. Dat willen we graag vasthouden.”
Advertentiecampagne
Naast het restylen van de homepage en de belangrijkste webpagina’s heb ik verschillende uitingen vormgegeven. Waaronder een advertentiecampagne in tijdschriften als Margriet, Libelle, Santé en Plus magazine. Maar ook digitale banners en online advertorials. Verder heb ik verpakkingen en logo’s ontwikkeld voor producten van De Paarse Keizerin. Ook hou ik me bezig met teksten schrijven en redigeren, onder andere voor de blogs.